El este cel mai bun prieten

Standard

Daca tot am vorbit putin despre barbati  cred ca merita sa dedic cel putin un post si cainilor. De ce tocmai lor? Pentru ca eu ii consider superiori oamenilor si implicit barbatilor. Am caine dintotdeauna si nu imi imaginez viata altfel. De ce? Pentru ca nu a existat o perioada mai pustie in viata mea decat atunci cand n-am avut caine. Pentru ca Ronnie dimineata ma face fericita si seara ma trimite indirect la culcare. Pentru ca Ronnie este fericit de fiecare data cand ma vede. In schimb despre oameni nu pot spune acelasi lucru.

Daca ai unde sa-l tii si nu il ai nu se intampla nimic gresit cu tine dar cu siguranta se intampla ceva gresit cu viata ta.

„Dogs are better than human beings because  they know but do not tell.”

Un răspuns »

Lasă un comentariu