O nebuna, doua nebune…

Standard

Intr-un fel sau altul va inteleg disperarea. Astia au luat-o razna si voi trebuie sa tineti pasul. Ca sa fii femeie in ziua de azi trebuie ori sa faci multe concesii ori sa ai incredibil de multa rabdare. Altfel o iei razna. Si unele dintre voi ati luat-o de ceva vreme…raznaaaa.

V-as povesti  despre o pseudo-vedeta a zilelor noastre. Dar nu ma lasa protagonistul intamplarii si nu suntem in Gossip Girl aici. Va zic doar sa aveti grija cu femeile, de la prea multe relatii esuate unele o iau oarecum razna.

Intotdeauna inainte sa fac o afirmatie ma pun in locul persoanei respective. Si ma pun si de data asta. Si nu numai ca ma pun dar am si fost in multe situatii asemanatoare. Intr-adevar, e greu sa rezisti cand barbatii nu stiu ce vor, azi sunt, maine dispar. Insala, mint, sunt ipocriti. Dar astia sunt.

Ca sa scriu acest post am facut research, mi-am facut treaba, am vorbit cu ceva barbati si am aflat. Ei au o problema cu modul in care unele femei grabesc lucrurile. Si cam asa e. Unele dintre ele se muta la ei dupa doua zile. Altele dau relationship request dupa o saptamana in care s-au vazut cu el de 2 ori. Unele stau si ii urmaresc noaptea prin oras, prin cluburi, le verifica telefonul, traiesc pe pagina lor de Facebook. Altele isi fac planuri de casatorie dupa doua, trei luni. Unele raman insarcinate doar ca sa puna mana pe averea lor. Innebunesc. La propriu. Nu mai suport sa aud ca exista asemenea fiinte care nu se respecta, nu au demnitate.

Si stiti care e ironia sortii? Ca multe dintre ele chiar au relatii, chiar le suporta cineva. Ma tot gandesc ca poate am eu o problema, poate sunt prea detasata si relaxata. Poate ca eu sunt din alt peisaj. Majoritatea prietenilor mei au cate o iubita nebuna. Si se plang la mine dar noaptea se culca in acelasi pat cu ea. Si ma suna la 1 noaptea sa imi povesteasca pe cine au ei langa ei si de ce nu pot fi si ele ca mine. Unele dintre ele tipa, altele trimit mesaje disperate, unele ameninta ca se sinucid, altele se razbuna. V-am spus cum se razbuna femeile? Se culca cu alti barbati.

Repet, unele dintre ele ma sperie. Astazi il injura pe Facebook, maine ii dau mesaj ca le pare rau. Astazi el nu mai exista, maine sunt la el acasa. Astazi ii arunca hainele pe geam, maine plang dupa el. Nu cred ca v-am povestit de o fosta prietena de-a lui Alex. Venea in fiecare zi si plangea la noi la poarta, dimineata, seara, nu conta. Ne obisnuisem cu ea.  O suna pe Coco de cateva ori pe zi si o implora sa o ajute sa se impace cu el. Si acum se duce si doarme in aceeasi casa cu el si actuala lui prietena. Ii conduce masina, ies in cluburi impreuna.  Eu v-am zis ca sunt nebune.

Pai cum mai fetelor sa mai gasim si noi unul normal cand voi i-ati stricat pe toti? Ma veti acuza probabil ca ma dau bine pe langa barbati. Departe de mine acest gand. Am problemele mele cu ei. Pentru ca multi dintre ei sunt mai ciudati ca ele. Dar de cele mai multe ori ma amuz cand vad cat de putin se mai respecta femeile. Si daca mie imi e frica de ele, de ei ce sa mai zic?

Stiu ca imi voi atrage multe antipatii si multe dintre voi va veti supara pe mine. Imi asum acest risc daca totusi ati inteles macar putin din ce incerc sa va zic si ati reflectat la cele spuse. Barbatii nu vin la voi daca nu vor. Puteti sa stati voi si in cap si in maini, si in degete, nu vin! Daca nu sunteti destepte (si nu sunteti) nu voi detineti situatia, ci ei. Si daca ei sunt la balon, ei dau gol, nu voi. Asa ca respectati-va mai mult si incepeti sa intelegeti ca nu puteti avea tot ce va doriti, nu si daca nu stiti sa jonglati cu mingea. Si multe dintre voi nu stiti.

3 responses »

  1. Asta e chiar tare :)) foarte corect cum ai prezentat. Dar intrebarea mea e : tu te consideri perfect normala? Nu au toate femeile o doza de nebunie, singura diferenta fiind „gramajul” pe care fiecare-l poseda?

    • Toate au, numai ca unele o duc la extrem:)
      Iar eu, de cele mai multe ori, sunt mai nebuna decat ele dar in sensul bun. Pentru ca doza de nebunie e de obicei, un lucru bun atunci cand stii cand sa te opresti.

Lasă un răspuns

