Azi e luni

Standard

Stiu, stiu, n-am mai scris. Am abandonat blogul. M-ati certat.

A venit primavara. Si odata cu ea au venit multe alte lucruri. Am citit, m-am plimbat, am iesit, m-am bucurat de lucruri pe care le uitasem. Am cunoscut oameni noi, am invatat ca eu aveam idei preconcepute dar va ziceam voua sa nu aveti idei preconcepute. Am primit palme in continuare si le-am facut fata cu brio. Si cel mai important, am invatat ca invidia si frustrarea transforma oamenii. Si pe aceasta cale tin sa transmit celor ce au ochi sa vada ca nu accept sfaturi de la nimeni. Niciodata. Nu in ceea ce priveste viata mea personala si relatiile mele. Sunt destul de mare incat sa pot sa invat singura din greseli si sa pot cunoaste singura oamenii.

Am putea sa incercam sa ne abtinem de la rautati, de la barfe, de la stereotipuri. Am putea sa ne uitam in jur si sa ne gandim cine suntem noi, nu cine sunt cei de langa noi. Voi credeti ca atunci cand imi pun o rochie pe mine, tocuri de 15 si ma duc in club, se gandeste cineva ce scoala am facut eu, daca sunt desteapta sau nu? Probabil ca 90% dintre ei spun: “Probabil ca are un iubi bogat.” Cand acel cineva care a fost mi-a zis dupa ani de convietuit cu mine ca eu voi sfarsi in a face compromisul suprem, am inceput sa plang. Nu pentru ca m-a jignit ci pentru ca nu ma cunostea. N-a facut efortul sa ma inteleaga si sa incerce sa vada mai departe de lucrurile superficiale. Si pentru ca oamenii prefera sa jigneasca inainte sa cunoasca. Si mai ales pentru ca sunt mult prea profunda ca sa fac greseala de a trai atatia ani cu cineva atat de superficial si de critic.

Daca primavara m-a tinut departe de blog, pe viitor “Arta lobby-ului la Bruxelles” ma va tine departe de iesiri. Sper sa fie o lucrare de disertatie care sa imi faca cinste asa cum tot ce am lasat in urma in ceea ce priveste educatia mea imi face cinste. Si nu vreau sa aud comentarii de la nimeni, nici ca sunt aroganta, nici ca ma cred superioara. Uitati-va atent la voi si la ce ati realizat pana acum. Dupa o lunga evaluare cu siguranta va veti abtine.

Si pentru ca am promis si vreau sa fie asa, acest post trebuia sa fie dedicat unei persoane speciale din viata mea. Dar pentru ca lucrurile se pot schimba in doar cinci minute voi renunta la el. Imi pare rau dar inima mea bate din nou.

Va doresc o primavara minunata.

Lasă un răspuns

