Vulpea cand n-ajunge, e pentru ca e scunda?

Standard

Acum jumatate de an eram superficiala pentru ca vorbeam prea mult. Acum sunt imatura pentru ca vorbesc prea mult. Ce-ar fi sa nu mai stati voi sa ma judecati? Ce-ar fi sa va uitati la voi? Va duceti frumos in fata oglinzii si va uitati atent. Va uitati, va uitati, pana cand va lamuriti cine sunteti. Daca vi se pare ca n-aveti defecte, aflati ca eu am. Multe. Si voi aveti, nu fiti ipocriti. Poate ca eu vorbesc prea mult, ce-i drept cam vorbesc. Dar asa cum i-am zis unui foarte bun prieten care a beneficiat de aceasta informatie inaintea voastra, acum o voi face publica. Ei bine, eu vorbesc! Senzational, stiu. Si desi vorbesc mult intr-adevar, se prea poate ca voi de fapt sa nu auziti nimic relevant. De ce? Pentru ca vorbesc doar ceea ce stiu ca nu va intereseaza. Nici unul dintre voi nu stie nimic desi pare ca stiti tot. Niciodata nu veti sti, in fapt, nimic. Pentru ca pot sa va fac sa credeti ca stiti si in fapt sa nu stiti. Si va spun sincer, chiar asa e.

Pe deasupra mai am si alte defecte. Multe rau. Dar haideti, va rog eu, sa nu incepem acum sa facem din asta stirea anului. Ok, am inteles. Aveti dreptul la o opinie. O accept. Accept si critici, de cand ma stiu. Si incerc sa schimb atunci cand consider ca nu e ok. Si m-am schimbat. Dar va rog eu, din cand in cand faceti o pauza si mai uitati-va si la voi. Asa, macar putin. Nu sunteti minunati, nici voi. Poate beneficiati de prieteni cu obrazul subtire. Poate ca unora nu le place sa stea cu critica in gura non stop. Poate ca ei va iubesc asa cum sunteti.

Am invatat multe relationand atat de frecvent cu oamenii. Am invatat ca e gresit sa pui etichete. De ce? Pentru ca de fiecare data cand incep o relatie de orice natura cu un individ/individa imi creez o opinie. Intotdeauna imi schimb opinia in cel mai scurt timp posibil. Cand fetele zic, “ala e un nenorocit” se dovedeste ca ala e un super baiat. Cu mine! Poate cu ele sau cu oricine altcineva el este asa, dar pentru mine el este foarte ok. Asa cu defectele lui, eu gasesc intotdeauna partea frumoasa din el. Pentru ca in orice om exista o parte fascinanta. Va e voua lene sa va luptati cu oamenii. Sau va e frica, sau sunteti lasi.

Pentru unii par o fitoasa, ingamfata, aroganta. Pentru unii sunt adolescenta, pentru altii sunt nebuna, poate ca vorbesc mult sau poate ca gesticulez intr-un anumit fel. Dar majoritatea celor ce ma cunosc mai mult decat dupa 3 iesiri la cafea, stiu cine sunt dincolo de aparente. Asa ca va rog mult, faceti-va un bine si nu mai criticati. Niciodata! Incercati sa faceti din intalnirile voastre un moment de bucurie, nu de frustrare sau rautate. Exista subiecte mai frumoase decat critica si analiza exagerata a celor din jur. Viata e atat de frumoasa si a fost asa dintotdeauna, si cu mine care vorbesc mult, si cu voi care sunteti perfecti!

4 responses »

Lasă un răspuns

