Avem ceea ce meritam!

Standard

V-ati gandit vreodata ca tot ceea ce aveti este in fond ceea ce ati construit cu truda dintotdeauna? Cei ce ma cunosc imi spun ca pot schimba ceva in viata mea. Daca la inceput m-am incapatanat, in stilul caracteristic, sa nu recunosc acest lucru, ei bine acum recunosc ca asa e. Daca cu adevarat mi-as dori sa schimb ceva, as putea face asta. As incepe cu prietenii si as termina cu patul. De ceva ani ma asteapta un pat mai frumos si mai comod, situat intr-o zona mai mult decat minunata. Dar eu am zis ca nu e inca momentul. Si totusi acum cand gandesc mult mai rational, imi dau seama ca momentul a fost acum multi ani si ca as fi putut schimba multe. Dar am gresit si abia acum vad asta.

Si chiar daca pare greu de crezut, chiar avem viata pe care o meritam. Sa vorbim putin despre barbati si femei. Ele se plang de el, ei se plang de ea. Candva intr-un moment din viata lor ei au avut sansa, au luat decizia. Si poate ca atunci au ales calea mai usoara dar azi se dovedeste ca nu a fost intocmai si cea mai buna. Cand alegem, spre exemplu, femeia. Ne uitam la ea in prezent si uitam sa ne-o imaginam in viitor. Credem ca un chip frumos si un comportament slugarnic si fara personalitate ne va duce catre succes. Si cand va zic asta nu ma aflu in postura femeii frustrate care n-are ce arata fizic. Pentru ca asa cum mi-a spus recent un oarecare el, “Eu merg pe strada si barbatii vin dupa mine”. Dar asta nu e de ajuns. Pentru ca personalitatea mea atat de puternica ii face pe multi sa dispara, de ce sa-si complice viata cu o femeie inteligenta cand ei au nevoie de o marioneta? Ei bine, asta e momentul in care multi, si nu spun cuvinte mari, pierd trenul vietii.

Asa apar divorturile in care am devenit oarecum specializata. Asa apar copiii care nu vor avea niciodata o viata normala, si in asta sunt specializata. Pentru ca multi nu stiu cat de greu ii este unui copil sa se comporte in viitor normal cand in copilarie a fost nevoit sa se imparta intre parinti, intre frati…si da..si in asta sunt specializata. Si asa apare frustrarea, asa ajungem sa facem gesturi de care ne va fi rusine in viitor.

Undeva, doar noi putem decide ce e bine si ce nu e bine pentru noi. Daca azi mintim si ne comportam josnic, candva la un moment dat vom primi ceea ce am dat. Candva lucrurile se echilibreaza. Si daca alegem o fantasma, fantasma vom avea. Eu sunt nimeni pentru voi si poate ca nu intelegeti cand va transmit un mesaj. Dar la un moment dat va veti da dreptate in primul rand voua. Si numai asa puteti sa aveti ceea ce meritati, invatand ca ceea ce vom avea este ceea ce am dat la randul nostru candva. Nici mai mult, nici mai putin.

3 responses »

Lasă un răspuns

