Alte masti

Standard

Am avut nevoie de el ca sa recunosc ca multe din posturile mele sunt despre barbati. Cand mi-a zis, m-am revoltat. Apoi mi-am facut curaj si le-am recitit pe toate. A fost atat de greu incat a doua oara nu va mai exista. In primul rand pentru ca sunt vesnic nemultumita de mine, pentru ca atunci cand recitesc ce gandeam in urma cu ceva vreme nu ma recunosc. In al doilea rand, pentru ca eu traiesc in prezent.

Ati simtit vreodata ca intr-o clipa se poate elibera toata energia negativa pe care ati strans-o in voi? Ati simtit ca oricat de multe lucruri s-ar spune despre voi, va veni si acel moment in care nu va mai pasa? Stiti cum e sa realizati ca banuielile din cursul multor ani au fost intemeiate si nici macar sa nu schitati un gest? Sa ramaneti indiferent si sa treceti la subiectul urmator? Uneori e nevoie de ceva lectura cu noi insine ca sa intelegem ce suntem.

Si da, blogul asta a fost poate prea mult axat pe experiente cu barbati. Dar acest fapt s-a petrecut pentru ca nu am invatat inca sa scriu despre fericire pentru ca o vad destul de rar la fata iar atunci cand apare sunt ocupata cu ea, nu sa scriu despre ea.

Si inainte sa il sarbatoresc, ii multumesc. E locul in care am stiut cel mai bine sa spun lucruri pe care pe alte cai nu le-as fi spus niciodata. E locul care m-a invatat pe mine sa am curaj sa spun ce simt si e locul in care ironiile fine au fost cel mai frumos primite. Poate ca merita mai mult de la mine decat sa povestesc despre gesturile unora care nu meritau dar stiu sigur ca viitorul suna diferit.

Stiti de ce? Pentru ca uneori avem nevoie de mai multa detasare si mai putina implicare. Ce sa mai, astia suntem:  alte masti, aceiasi oameni.

Lasă un răspuns

