La 24

Standard

Ma incearca stari atat de ciudate in perioada asta incat astept sa treaca sa pot sa fiu din nou eu. Pe langa faptul ca nu am avut timp nici sa plang, nici sa rad, nu am avut timp sa realizez multe lucruri.

Si pentru prima oara de cand exist, anul acesta va fi altfel. Sunt oameni care au disparut pentru totdeauna si care au tot fost multi ani. Sunt oameni care au aparut si care ma fac sa fiu mai fericita ca oricand. Sunt in general alt om. Total schimbat. Am invatat cu fiecare an ce a trecut sa ma detasez. Am invatat sa dau la o parte oamenii aceia care pot oricand sa reproseze in loc sa retraiasca doar amintirile frumoase. Am invatat sa am rabdare, am invatat sa cred, am invatat sa ma bucur mai mult, am invatat sa iau de la oameni doar ce a fost frumos.

La 24 sunt implinita pe multe planuri. Sunt optimista, sunt mai puternica, sunt alta Ioana. Am constientizat ce am gresit, am invatat sa ma iert pe mine si i-am iertat si pe ei toti. Si desi sunt voci care mi-au spus ca muncesc prea mult, ca nu mai am timp pentru mine si ca nu asta e solutia, va spun ca uneori doar asta e solutia.

Pentru ca stiu ca oricat as scrie nu ma pot descrie mai bine decat o vor face pozele in care sunt personajul principal. Eu!

La 24 va spun voua ce imi spun si mie: suntem ceea ce construim si dam lumii, primim ceea ce meritam si cautam.

M-ati intrebat ce vreau cadou, ma tot suna lumea sa ma intrebe ce-mi doresc. V-am spus, nu vreau nimic material pentru ca singura mi-am luat tot ce mi-am dorit. Pentru ca doar muncind ca sa ai un lucru te poti bucura de el pe deplin si poti aprecia adevarata lui valoare. Tanjesc  insa dupa un lucru pe care stiu ca nu-l pot primi. Si-mi mai doresc ceva ce n-am primit in nici un an desi spuneam in gura mare ca doar asta imi doresc. Probabil ca nici acum nu va fi sa fie…poate la 25.

2 responses »

Lasă un răspuns

