SIM is back, but what about me?

Standard

Am reusit sa-mi stapanesc nervii, sa rezist pana la 13:00 fara abonament. Chiar daca cei ce conteaza stiau deja pe ce numar ma gasesc, iar el m-a cautat inca de dimineata. Mi-am dat seama ca lucrurile nu sunt chiar atat de grave. Pot si fara 828. Ba mai mult, acum stiu ca cel ce conteaza ma gaseste  oricum, nu conteaza daca 828 e intr-o mica pauza.

Am stat ca un copil la coada, am batut din picior, mega nerabdatoare sa vad ce urmeaza! Se rezolva, nu se rezolva? Laura mi-a zis sa stau calma, normal ca se rezolva. Intr-un fel, stiam ca se rezolva. Ce nu stiam eu era ca oricum nu conteaza. O singura zi n-a omorat pe nimeni.

Baiatul de la ghiseu mi-a zis ca pot sa pastrez cartela, asa ca amintire…de dragul amintirilor verzi. Caci ea era verde. Acum, in spatele carcasei se afla rosu. Poate ca am schimbat o culoare, dar n-am putut schimba toti anii din spate. 828 e inca aici si va mai fi pentru mult timp.

Chiar si asa…cei ce vor, ma gasesc. Mi-a zis astazi ca m-am panicat degeaba. Mi-a zis ca oricum mai aveam un numar. Mi-a zis ca e inca aici. Si stiu ca desi pare destul de departe e aproape de mine. Chiar si fara 828, chiar si fara telefon. Apoi, eu, cea care e draguta lui, mi-am dat seama ca in ciuda amintirilor si lucrurilor care ma leaga de 828, astazi el nu mai inseamna nimic pentru mine.

Si n-au trecut nici 24 de ore ca sa ma linistesc si sa realizez  ca unele lucruri se schimba.

3 responses »

Lasă un răspuns

