Ea ascunsa in spatele unui necunoscut el

Standard

In timp ce lacul era in stanga mea si el in fata, ma bucuram de clipe mai frumoase decat credeam. Aproape ca uitasem  ca serile pot fi uneori atat de speciale cand in fata ta se afla un el atat de minunat pana cand a vibrat pe masa.  Iar ceea ce a urmat a fost un moment lung de liniste in timp ce el ma privea curios si intrigat. Nu am putut sa ii vorbesc pentru cateva minute  bune in timp ce citeam un mesaj lung fara destinatar. Asteptasem cateva luni acea seara, visasem fiecare cuvant, fiecare clipa iar fara sa aiba habar, o ea a stricat ceea ce ce trebuia sa fie pentru mine acea seara de septembrie pe malul Herastraului.

In spatele mesajului se ascunde o fiinta plina de falsa suferinta pe care ea o considera drama vietii ei. Drama vietii ei este propria-i persoana pe care nu este capabila sa o controleze si sa o tina departe de nebunie. Ce vina am eu ca in trecutul meu au existat si erori? Nu am luat interviu fiecarui prieten ce a fost, nu l-am trecut prin nici o comisie. Am facut greseli, la fel ca voi toti si nu m-am transformat nici macar pentru un minut in Sherlock Holmes. Pentru ca timpul e atat de pretios, clipele sunt atat de scurte incat nu mi-as irsoi nici macar un minut din viata sa ma ascund in spatele unui alt om. Sa creez o lume imaginara doar ca sa stiu pe unde se afla ceea ce eu numesc iubire. Insa iubirea e intre doi oameni, atunci cand se transforma in minciuni, se numeste obsesie si teama de a infrunta un nou inceput. Este usor sa stai ascuns si sa gasesti vinovati, este usor sa plangi si sa blamezi cand de fapt calea catre vindecarea de nebunie este detasarea de trecut.

Va intrebati poate ce tot scriu eu aici? Pentru ca in spatele meu se ascunde totusi o inima, nu voi povesti mai mult decat am facut-o pana acum. Va spun insa ca este usor sa intorci un om din drumul sau pe care s-a chinuit mult sa il gaseasca, prin niste simple cuvinte. Si va mai spun ca uneori un simplu mesaj al unui om cazut in derizoriu poate distruge o seara pe care ai fi vrut-o doar pentru tine si nu pentru cei ce fac parte din file ce sunt demult ingalbenite de vreme. Femeile pot atinge usor disperarea, pot atinge ridicolul, pot sa se piarda intr-o clipa duse de nebunie. Cand cel mai facil ar fi sa incheie fermoarul unei genti din care au scos incet, incet, fiecare obiect care facea parte din colectia care tocmai s-a incheiat.

Lasă un răspuns

