Marturisiri – partea I

Standard

In ultimul timp as vrea sa pot sa povestesc lumii intregi ce stiu, ce vad. Dar stim cu totii ca asta nu se poate pentru ca uneori e bine sa pastram pentru noi ceea ce stim si ce simtim. De foarte multe ori am cunoscut barbati care jucau la multe capete, fotbalisti care jucau la mai multe porti. Si mereu am stiut ca lucrurile stau asa. Am cunoscut femei care zambeau in fata mea si seara erau in pat cu iubitul meu. Uneori le cumparam chiar si cafeaua in oras. Mereu am stiut ca e asa si daca as putea, as povesti lumii cam cat de multe alte lucruri stiu.

Astazi am onoarea de a-l cunoaste pe cel care nu va exista decat in viata unei singure femei: eu.  Dar dupa o discutie cu una dintre cele mai minunate persoane care exista, cea care imi va spune mereu ce crede chiar daca nu-mi va conveni intotdeauna, am inteles ca in viata trebuie sa platim pretul. Platim pretul fericirii uneori cu multe lacrimi si umilinte. Dar si  cand ajungem la ea… si cand ajungem sa avem puterea, atunci nu mai vrem sa avem acel ceva. Si nu e ironic ca uneori ne luptam pentru tot ca sa sfarsim a renunta doar pentru ca a trecut prea mult timp si am distrus prea mult din noi.

Si astazi traiesc o poveste in care sunt nevoita sa zambesc atat de fals incat ma gandsc ca mai bine eram facuta din plastic. Si vad oameni care ma privesc cu ura si invidie, oameni care daca ar putea ar ucide fiecare particica din mine doar pentru ca eu am ceea ce ei nu au. Si ma uit in jur si vad o lume mizerabila si plina de ura, o lume in care sentimente frumoase si sincere sunt total straine. Oameni care nici macar nu respecta o poveste, oricum ar fi ea. Si nu respecta un om care e iubit si ales din iubire.

Cati dintre voi n-ati fost acolo? Cati dintre voi n-ati fost prinsi in mizeria oamenilor plini de frustrare? Cate dintre voi n-ati pierdut povesti din iubire doar pentru ca intriga este o meserie pentru unii? Si poate ati fi vrut sa zbierati dar nimeni nu va auzea. Si da, aceasta lume de care va vorbesc cuprinde imprejurimi cat mai extinse si stiu multi oameni aflati in ele.

Dar va spun un lucru care trebuie sa ramana bine intiparit in mintea voastra: mai devreme sau mai tarziu, veti intelege. Veti vrea sa urlati, sa fugiti, sa renuntati. Dar daca acolo e iubire adevarata, ea nu va va lasa. Pentru ca ea se activeaza ca un radar si ii tine departe, in felul ei, pe oamenii aceia care incearca sa o ignore. Nu ignorati oamenii cu suflet mare, intr-o societate al naibii de mizerabila, ei inca sunt aici. Si in curand va voi impartasi povestea unor oameni pe care ii vedeti zambind si povestindu-va a lor putere dar care lasati in ambientul lor preferat incep sa devoreze carnea… asa cum numai ei stiu sa o faca.

Lasă un răspuns

