Iubire si atat

Standard

N-as putea sa spun de ce nu mai pot sa scriu, dar va spun ca ma doare. Este cel mai dur sentiment, sa stii ca iubesti sa faci un lucru, sa il faci de cand erai un copil si apoi, peste noapte, sa nu mai poti. Au fost momente cand am pierdut oameni dragi si nu am vrut sa scriu. Am crezut ca asa pedepsesc eu viata si raul pe care il aduce uneori. Dar m-am intors la el, cu stilou, de fiecare data. Iar astazi privesc mii de cuvinte scurse luna de luna…zi de zi…de mai bine de 15 ani!

Poate mult prea asteptata mea replica la tot acest show pe care il vedem pe Facebook si nu numai m-au tinut departe de scris. Si astfel voi spune doar atat: iubirea se pastreaza in suflet si doar acolo. Iubirea adevarata, in cazul in care asa ceva mai exista astazi, este un sentiment atat de frumos incat nu ai cum sa-l impartasesti cu nimeni. Nu vreau sa comentez pentru ca nu-mi pasa, pentru ca iubirea aceasta de care va vorbesc este oriunde vreti voi dar nu pe Facebook.

Si pentru ca abia astazi, dupa mult timp pot din nou sa scriu va spun ca am trecut in ultimii 3 ani prin dezamagiri, la fel ca oricare dintre voi. Am fost in spitale, am pierdut oameni dragi, am cunoscut altii, am fost tradata, am suferit atat de mult incat uneori tot ce imi doream este sa dorm luni intregi si sa nu mai vad nimic. Daca dragostea inseamna mizeria pe care o vad astazi pe Facebook, atunci dragii mei, ceea ce eu traiesc nu este dragoste. Am fost in vacante, plec in fiecare week-end, traiesc clipe frumoase, plimbari, iubire…dimineata si seara. Iubesc sa iubesc, iubesc ca iubesc, iubesc de la aer la noapte, de la carti la somn…dar prefer sa pastrez totul pentru mine. Uneori simt nevoia sa arat, doar putin insa.

Nu poti sa-i iei unui om trecutul, din fericire .. din pacate. Nu poti sa ii iei unui om prezentul si doar moartea poate sa ii ia viitorul. Dar nu poti sa ii iei unui om fericirea, daca ea exista cu adevarat din toate simtirile. Iar asta vreau sa ramana atat de bine in mintea voastra incat ati putea sa va faceti si stickere in caz ca uitati. Uneltiri, mizerie, minciuni, intrigi…toate sunt atuurile oamenilor slabi, aflati in fata propriei frustrari si neputinte. Caci numai un om prost si las nu accepta iubirea dintre doi oameni.

Iar ca sa inchei rapid si fara sa repet esenta, ce fac cei din trecut ramane doar decizia lor. Pentru ca undeva acolo, intre iubirea adevarata si show-ul de 2 bani al unora, eu ma trezesc cu zambetul pe buze si ma culc in bratele fericirii. Ceea ce va doresc sincer si voua!

Lasă un răspuns

