Tot ce ar fi trebuit sa fie!

Standard

“Totul ar fi trebuit sa fie frumos, dar nu a fost, nu a fost asa”! Caci viata este si ea un “Cantec”, fie el si nescris de Nichita Stanescu. Ne punem atatea intrebari inutile, ne aruncam atat de usor in mizerie. Apoi cand iesim cu capul plin de noroi nu gasim usor nici o carpa sa ne stearga. Si poate din acest motiv avem timp sa ne gandim unde am ajuns. Si totul numai din cauza noastra.

Prietenii se dovedesc dusmani, oamenii frumosi se dovedesc urati in interior. Nu mai ramane niciodata nimic din ce visam. N-am scris niciodata despre nimic din cele ce meritau a fi marturisite in gura mare si nici n-am s-o fac. Pentru ca oricat de mult ne-am cauta cuvintele potrivite, ele nu vor veni atat de usor. Si timp pentru regrete nu avem suficient. Ce ciudat este ca in loc sa ne bucuram de micile lucruri care ne fac viata cu adevarat mai frumoasa, cautam sa uneltim impotriva altora. Cautam sa intervenim, desi nu avem nici un drept, in micul lor univers. Nu neg ca am trait cateva povesti in care frumosul a fost spulberat doar din mizerie, dar nu voi nega nici ca timpul este judecatorul suprem. Si am trait si eu, asa cum veti trai si voi, procese fara avocati si hartii multe.

Viata este al naibii de simpla. Dar cine o intelege cu adevarat? Stiu ca asteptati de la mine un raspuns, o marturisire, orice. Dar ce rost are sa povestesc de ce si cum am ajuns aici? Nu schimba cu nimic firul povestirilor si nici faptele josnice ale lor.

Vreau doar sa stiti ca fericirea vine la pachet cu iertarea. Nu poti sa fii fericit daca pastrezi in tine sentimente urate, pline de ura si razbunare. Pentru ca evolutia vine din dorinte, din noutate, nu din nevoia de a arata “ce poti tu sa ne faci noua”. Pentru ca nu ne faci nimic noua, iti faci doar tie. Noi, asa cum ne vezi astazi, am evoluat frumos. Pe cand tu esti tot acolo, prins in mizeria ce te caracterizeaza, prins in razbunari ce nu-si au rostul.

Si cred ca de data asta am spus mai mult decat suficient de multe lucruri. Niciodata nu voi pastra langa mine oameni care nu stiu sa iubeasca, sa ierte, sa inteleaga, sa se bucure pentru cei din jur. E simplu. Oamenii demni nu trebuie sa dea explicatii.

“Totul ar fi trebuit sa fie sfere, dar n-a fost, n-a fost asa. Totul ar fi trebuit sa fie linii, dar n-a fost, n-a fost asa.”

Lasă un răspuns

